New make up


För några dagar sedan köpte jag lite nytt smink. Tre riktigt bra grejer, det var längesedan jag blivit så nöjd med produkter som de här tre.

1. En eyeprimer från Make Up Store. Min kompis Malin tipsade mig om den. Man lägger den på ögonlocken innan man lägger på ögonskugga. Sen sitter ögonskuggan hela dagen och den veckar sig inte. Perfekt! Tack Malin :)

2. Mascara från Helena Rubinstein. Hade inte tänkte köpa en så dyr mascara men expediten övertalade mig och det är jag glad för eftersom det är den bästa mascara jag testat. Fransarna blir både längre och tjockare, snabbt utan att man behöver stå i en evighet och måla.

3. En kräm från Christian Dior. Den heter Crème Abricot och är egentligen till naglarna men fungerar till de flesta ställen på kroppen som behöver lite extra vård. Till exempel läppar och skavsår. Jag köpte den för mina läppars skull och den har verkligen hjälpt!

Kan varmt rekommendera alla dessa tre produkter. Men hjälp tänker jag, har min blivande sambo smittat av sig med sin dyra smak?!

Lyxigt smink


Postat av: Cissi igen

Äh, man måste få unna sig. Kolla på mig, ja e redan uppe i 1500:- i nätshopping på min tredje sjukdag hemma :/

Mer lyx åt folket!

PUSS

2010-06-02 @ 13:18:02
Postat av: Anonym

P.S. Jag hatar dom jävla orden man måste fylla i för att få kommentera!!!!!

2010-06-02 @ 13:18:58
Postat av: Anonym

:)

2010-06-02 @ 13:19:16
Postat av: Anonym

Väldigt fin blogg =). Kolla gärna in på min http;//feliziaeskilsson.blogg.se

2010-06-02 @ 14:41:21
Postat av: Harriet

Tack för tipset. Men som sagt akta dig för Johans dyra smak. Men han har ju bra smak, han har ju valt dig. Ses på fredag. Kram Harriet

2010-06-02 @ 17:12:59
Postat av: Sofie

Bra tips! Eyeprimer står just nu överst på min inköpslista!

2010-06-02 @ 18:35:02
http://sofiesilwer.blogg.se/
Postat av: Sambon

Det har han visst det ;)

2010-06-02 @ 20:32:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: