Date night


Förra veckan var ganska galen. Jag och min käre sambo sågs knappt. Därför har vi bestämt att vi ska gå på date ikväll. Ser mycket fram emot det. Lite lyx i vardagen. Det blir en överraskning var vi ska gå, jag vet inte vad han har bokat åt oss. Har piffat till mig lite extra genom att frisören har fått sätta sin sax i mitt hår. Härligt. Det var på tiden. Tänk att jag hittade en sådan bra och fräsch salong bara ett stenkast hemifrån. Petz frisör på Midsommarvägen. Sådant blir jag glad av.

Fick precis ett mail om att jag ska få komma och provjobba på det stället jag var på intervju i förra veckan. Underbart! De vill se hur jag fungerar i gänget. Hoppas verkligen att det här kommer bli bra nu, i så fall kanske jag har drömjobbet inom räckhåll :)



Postat av: Mamma

Hej Anna!

Hoppas att ni får en mysig kväll.

Vad spännande att du ska få provjobba, det kommer att gå hur bra som helst.

pussarokramar :)

2010-06-21 @ 17:28:31
Postat av: Nicole (Nagelterapeut och mamma)

Hej! Kul att du gillar mina naglar =)



Jag sitter på Björknässalongen i Nacka för tillfället.



Ha det så bra!! o klart du ska unna dig naglar!!!!

2010-06-21 @ 17:41:12
http://www.varmdomorsan.se
Postat av: Lina

Åh, vad kul...det är ju iallafall ett steg på vägen, håller tummarna för att provjobbet går vägen!



Ha en supermysigkväll!

2010-06-21 @ 17:42:18
http://marmin.blogg.se/
Postat av: Kamomilla

Låter härligt! Hoppas er kväll blir underbar! och lycka till med jobbet!

2010-06-21 @ 18:26:43
http://lillakamomilla.,blogspot.com
Postat av: Harriet

Ha det så jättetrevligt i kväll. Ska hålla tummarna för dig och hoppas att du får ditt drömjobb. Jag har flera på jobbet som väntar på att du ska få en verkstad att börja jobba i.

2010-06-21 @ 22:00:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: