Amerikanskt pajkalas


Okej, bättre sent än aldrig. Här kommer äntligen mitt efterlängtade inlägg om pajkalaset som jag, Johan och vänner var på för snart två veckor sedan. Det var fantastiskt. Hade man turen att få en inbjudan så var det helt gratis. Duktiga tjejen Jennie som har bloggen Kalasgott och hennes vän stod för kalaset på Råda Säteri strax utanför Göteborg. För övrigt måste jag säga att alla ni som tycker om att baka och laga mat måste gå in på hennes blogg för det är den trevligaste blogg som finns! Man märker verkligen att hon brinner för vad hon gör och det tycker jag är riktigt roligt att se :)

Pajkalas
Folk (och vi) högg in med god aptit.

Pajkalas
Här är några av favoriterna.



Postat av: Sofie

Åhhh, så fantastiskt gott det ser ut! Den dagen pajkalaset var så satt jag och min sambo hemma och längtade och drömde om att få gå på det pajkalaset, så vi är lite avundsjuka. Senast igår pratade vi om att vi måste baka Oooey Gooey Pie. Säg att den var lika god som den ser ut!? Kram

2010-06-21 @ 11:37:08
http://sofiesilwer.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: