Väntan...


Jag har ju inte berättat något om hur det gick att provjobba i måndags och tisdags. Det kändes riktigt bra faktiskt. Träffade många trevlig människor och speciellt de tre jag kommer arbeta närmast med (om jag får jobbet) verkar som att jag skulle komma alldeles utmärkt överens med. Nu är det bara den här eviga väntan. Det är nämligen högsta chefen som har sista ordet. Så nu väntar jag besked på om hon kommer kunna träffa mig i nästa vecka. Annars kan det nog dröja till slutet av sommaren... Vilken tur att jag har massa att göra hela tiden och slipper tänka så mycket på allt det där :)


Postat av: Harriet

Hoppas att du får jobbet. Det är du verkligen värd som är så duktig. Vi ses i morgon.

Kram Harriet

2010-07-02 @ 16:31:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: