Big day


Idag är en stor dag. Ska på ett möte med företaget jag provjobbade för i förra veckan. Det känns riktigt positivt och jag tror att det kommer generera ett jobb för mig. Tänk att äntligen få lyckan att arbeta vidare i branschen jag faktiskt är utbildad i.

Nu kanske det verkar som att jag tar ut allt i förskott. Men varför inte? Just nu tror jag på mig själv och då måste jag passa på att rida vidare på den vågen. Det kommer dessutom hjälpa mig att verka lite mer lugn och stabil i all nervositet som kommer infinna sig när jag väl är på plats. Senare kommer ni få höra resultatet och vilket företag det är jag ska arbeta för.


Postat av: Kamomilla

Det är ju det viktigaste i affirmerandet- att man säger att ja- såhär är det! jag har jobbet! Man måste tro på det!!! jag har fått mycket här i livet på det sättet och jag litar på att det funkar!



Det där går galant tjejen!

2010-07-07 @ 11:32:22
http://lillakamomilla.,blogspot.com
Postat av: Cissi

Det vore sååå häftigt om du fick jobb där! Hoppas hoppas. Puss

2010-07-07 @ 12:33:59
Postat av: Lina

Nyfiken....

2010-07-07 @ 22:52:56
http://marmin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: