Sommarsmycken


Här är en av mina "godislådor". Jag älskar pärlor och stenar av alla de slag. Är lite sugen på att skapa och eftersom pärlarmband och pärlhalsband är det enda jag kan göra just nu (då jag inte har tillgång till verkstad) så får ni gärna komma med beställningar. Jag har även lite olika stenar som man kan blanda in mellan pärlorna. Ett armband med enbart pärlor kostar ca 150 kr och vill man ha lite stenar i så kostar det 200-250 kr. Alla pärlor är äkta sötvattenpärlor och alla låsdelar är i 925 silver.

Så kom igen, alla ni där ute är värda ett smycke i en härlig sommarfärg :)

Pärlor i alla möjliga färger

Angående mötet igår så gick det bra men jag får mer information på fredag. Så även ni får vänta med spänning...



Postat av: Harriet

Jag tror på dig. Vi ses på lördag.

Kram

2010-07-08 @ 19:12:01
Postat av: Johanna

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

2010-07-09 @ 01:31:10
http://johannalicious.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: