Härliga lördag


Lördagen var helt otroligt bra. Jag och sambo började dagen med att äta pannkakor och glass till frukost. Ibland måste man få slarva lite och göra sånt man inte fick när man var liten. Vad är då inte bättre än att börja dagen med just pannkakor och glass? Dagen fortsatte med häng på stranden. Vi åkte till Sätrabadet. Där var det gott om plats trots mycket folk och vattnet svalkade riktigt ordentligt. Vidare till kvällen så var det grillkalas för Ken som fyller år nu i dagarna. Det blev alltså en dag full med aktiviteter, trevligt folk och god mat. Precis som det ska vara när det är så härligt sommarväder ute :)

Nu väntar en lång dag med arbete. Tycker dock att jag arbetar på ett mycket trevligt ställe, NK Saluhall. Det finns så många roliga varor där som man inte hittar i andra butiker. Igår köpte jag med två små portionsglas med fransk youghurt hem. Den smakade ljuvligt. Ska försöka köpa med sådana lite mer annorlunda grejer då och då. Det är en trevlig lyx i vardagen.

Pannkakor med glass till frukost


Postat av: louise

sv: så lite så!

GUUUD va sugen jag blev på pannkakor nu... :o

2010-07-22 @ 21:35:46
http://vmoslouiise.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: