Guldsmedsbänk del 5


Äntligen ska ni få se! Nu har jag äntligen lyckats fota min guldsmedsbänk efter att den målades. Det är fortfarande lite kvar att göra på den. Jag tänkte byta ut ovanskivan mot en i massivt trä. Antagligen bok. Sen behöver jag en ordentlig fäll också. Som ni ser nu har jag lite provisoriskt hängt upp en påse som ska samla upp silver- och guldspån. Då kommer den bli mycket finare och få en bättre funktion för mig. Här kommer bilderna!

Guldsmedsbänk före

Guldsmedsbänk efter
Fotograf: Anna Nilsson & Johan Guste

Ser fram emot att ge den en fin plats i det nya huset nästa år :)


Postat av: Carro

Vad fint det blev :)

Hjälp mig gärna med att besvara vilken färg på linser som är snyggast på min blogg :)

2010-12-04 @ 14:03:48
http://carro91.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: